Ich bin dir jetzt schon dankbar

wowoowowowow. jag blev klar och det blev fan bra. ett a4 exakt och jag har så fint hänvisat och knytit ihop, alltid svårt så klart med tidsbrist. men huvudsaken är att min skrivare fungerade och att det ligger ett fullskrivet ark på mitt skrivbord, om vad Inglehart och Putnamn anser om intergenerationsförklaringars roll för politisk förändring, även livcykeleffekter och intragenerationsförändrningar. Vilka olika processor ger upphov till dem? bla bla BLAJ! det var typ fem frågor allt tillsammans men nu är det done. DONE. Fertisch. Bis zum ende, jetzt ist Nacht. Würde aber gerne wieder deutsch studieren, mache ich auch, dann fahre och zurück, könnte vielleicht in Berlin studieren, den Frühling 2008. Ist ja noch ein Jahr bis wir da sind, kein Stress freunde. Du bist mein komple, und ich dein. In Berlin, in berlin. Dort würde ich gerne leben. Jetzt ist aber nacht. Sollte am besten in Bett liegen, gut schlafen und schöne träume träumen. Am liebsten ja. Und hier bin ich.



Jaha ja. uppsalalalalala lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0