icke existerande kultur

och förresten så fick jag en kommentar om att ifall jag skulle klara högskoleprovet borde jag börja med att öva upp min svenska, och t.ex. inte skriva dom eftersom det är talspråk och istället skriva de.

  1. det ingår ingen skrivdel i högskoleprovet.
  2. min blogg är ingen uppsats.
  3. att skriva handlar om att uttrycka sig, inte om att vara korrekt.
  4. min blogg är min blogg.
  5. jag ska inte skriva högskoleprovet...
  6. ...för jag går redan ett program som är alldeles, alldeles underbart.
  7. men underbart är kort.
  8. att jag ska skriva de istället för dom sa min lärare första året på gymnasiet redan. So last year.
  9. om det är min enda svaghet så fine.
  10. det är helt tydligt inte min enda svaghet.
  11. så otroligt ogivande detalj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0