I'll be fine, just give me time

jag tror att damien rice överhuvudtaget är ett bra tips för höstkvällar. när det är mörk som midnatt redan halv fem. the smakar aldrig så bra som nu. mitt bästa köp är termos. min bästa grej är att plugga, städa och tvätta. det känns så otroligt mycket stabilare än att dansa på stolar, dricka shots i hetluften och halvslumra på soffor. inte för att det inte är roligt, nej inte för att det inte är roligt. men så otroligt mysigt att känna att man hinner med sitt eget liv. som att bara sitta och lyssna på vacker musik och känna att det funkar. kunna sträcka sig efter en bok tjugo minuter senare, hämta tvätten, köpa en tidning i affären, hyra en film. fan vad underbart. well, ja, jag förnekar att jag är pank. som fan. men vad gör det om hundra år. nadas bananas.

det är höst. jag saknar skogen. bästa grej är även mina nya springskor. det är något med dom, det räcker att ta på dom och gå en kilometer så känner jag mig helt lättad. helt klart de bästa skor jag äger just nu. tack för mig. nu ska jag lyssna på The Blowers daughter.

I CAN'T TAKE MY EYES OF YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0