It's a heartache, nothing but a heartache, hits you when it's too late.

jag läste precis ut boken.
lyssnar på en grand old lady.
tänker.
känner efter.
take it easy man.
borde. typ. duscha.
sova.
logga ur msn.
boken. var bra på sitt vis. stort behov av avkoppling för hjärnan.
borde verkligen börja träna.
ångestladdade störtomvälvande tankar på träning.
träna träna träna. vet att jag skrev att jag ville träna.
vet inte om jag har för mycket eller för lite att tänka på.
tror att allt är lite för uppenbart bra, tror jag lärt mig lite för bra att hantera smällar så att jag bara flyter ovanpå. kanske bra, kanske kasst.
huvudet släpper om jag börjar träna.
ska bara lära mig att hitta till statsskogen först.
why don't you start cheering up the one you need the most.



It's a fools game, nothing but a fools game. Standing in the cold rain, feeling like a clown. It's a heartache, nothing but a heartache. Loving until your arms break, and he let's you dooown. It ain't wise to need someone as much as I depended on you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0