man ser gårdakvarnar, men man ser skiten med.

ikväll är en sådan typiskt hurricane gilbert-kväll.
varför blir det så?
varför funkar inte s-tangenten? Varför hoppar detta irriterande fel runt bland mina tangenter?
vet inte.
vet inte, är nog svaret på alla frågor ikväll.

thomas åkte nyss. hem till koping. vi hade middag och mousserande vin. han hade en kaschmirtröja. det vill jag också ha, tomten. vi såg timo räisänen. honom vill jag inte ha, tomten.

vill bara ha ha ha ha. kanske ska bjuda in på ost och the ikväll. kanske bara ska plugga och sen sticka ut på en långpromenad. gå snabbt, snabbt och långt.

fan ta hurricane-kvällar.
måste vända det till något bra.
borde börja träna, om sagt.
ska bara plugga först. ha allting klart för mig. gå snabbkurs på ne.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0