mitt ibland trillijoner andra människor möts och känner att vi.......

Robert Broberg har en låt som handlar om världens lyckligaste kvinna och man, om att våga följa sitt hjärtas röst, och varifrån kommer denna låga som får oss, trots farorna att våga? Jag tycker faktiskt att alla ska lyssna på den här låten. har sjä'lv lyssnat på dem. har själv omedvetet sjungit falskt för mig själv, när jag diskat. forsmark. back in the days. helt plötsligt var inget lika tungt längre. fatta, förstå, tänkt efter, gå vidare, vara glad!

dessutom ska jag jag bli happy in love igen. kanske inte idagf, men imorgon, eller nån anna dag. sak samma, skit samma. jag är faktiskt värsta bra idag, det är hur fint som helst ute, massa pudersnö, vitt, vinterkänslor snurrar runt i min kropp. och du faktiskt. jag är värsya bra idag. mitt rum är helt nystädat, nytapetapetserat. jag har köpt en ny matta, blockljus och dimmerlampor. allt är vitt och vackert och allt var färg. jag har städat mitt handfat, skurat, putsat mina speglar, köpt blommor, ställt böcker i bokhyllan. jag har lagat lunch, jag har plockat fram min nya vinterkappa. jag ska snart gå ut, jag har redan på min basker. fan vilken bra dag.

(ska plugga också.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0