panik passion pank politik paprika papper PINK

det är natt men ändå inte. borde aldrig vara natt och dag. saker borde aldrig vara bestämda. man borde få välja själv och anpassa sig, men aldrig följa mallar.
så jag sitter ändå i min soffa. jag sitter här, för jag sitter här och det är skönt. cold water all over my face, cinnemonbuns and cristalclear milk.
so many song we forgot to sing, forever young. klyscha eller inte men det albumet, med forever young är så otroligt bra. do you wanna dance with me och lassie come home. och i detta ögonblick sitter min bror i en taxi kanske. på väg hem.
det går bra.
det går bra.

anpassa sig till att inte följa mallar och se sin egen väg och inte snöa in sig på vad som helst som ligger i ens väg och aldrig aldrig aldrig tunnelseende. inte kritik, inte ogin, inte glömma vikten av vardag.

elemä on live today carpe diem take a chance don't get stressed scheize egal varför inte precis tvärt om hakuna matata tänd ett ljus passion all over homosapiens sapiens  safes word wide nature

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0