skogen är mitt hem

och hur skönt är det inte att duscha på natten och sen gå och lägga sin under ett duntäcke? kanske lika roligt som att äta brunch på vedala i tre timmar. det var den här söndagen definitivt värd. även hunnit med några lussebullar, 11 sidor i kurslitteraturen för den här veckan och en cyckeltur på några kilometer, vilket var pga besök och grönt chaithe hos malin. länge misstänkt att jag skulle gilla att cykla mountainbike - som att åka slalom fast i skogen. nu är det ju inte direkt så att jag har provat men det är ändå en väldigt skön känsla att cykla skitfort, ehm. dock brukar det leda till diverse skador, både på mig, kläder och cykel men ändå är suget i magen skönt. måste göra slag i saken, det finns definitivt något med potential här. Cykla för livet, dears.
nu känns det dessutom som att jag vill satsa och träna lite och bli värsta multiorienteraren igen, som kan springa rakt igenom urskog med ett leende på läpparna, fan vad underbart det vore! Ja, gott folk, det är sant. jag. vill. träna. som. fan.
AGERA. NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0