smartie

Will it be ok? Screaming at the wailing wall - flogging molly (jag tror det betyder ja)
How are you feeling today? Tram city stomp - 23 till (jag har varit mycket i stan idag)
How do your friends see you? Sabbath bloody Sabbath - the cardigans (okej, bloody sabbath, menas nog att man ska hålla igång istället.)
Will you get married? Stand by - sophie zelmani (om jag håller fast vid vad jag känner. nice.)
What is your best friend's theme song? Yellow ledbetter - pearl jam (detta var nog en miss i slumpsystemet, snarare mitt ex's theme song.)
What is the story of your life? End of the world - andreas johnsson (låter drastiskt)
What was high school like? Live and let die - Guns n' roses (okej. men sånt är högstadiet.)
How can you get ahead in life? Sweet Lew - Pearl Jam (vackert odräglig? torde söka en balans!)
What is the best thing about your friends? Hum hum från humlegården - Lars W & Hovet (hum hmm. frisk luft och skysta hum vid rätt tillfällen sammanfattar jag den som)
What is tonight going to be like? The Fallen - Franz Ferdinand ( ja det kunde inte vara mer rätt. andra är antingen klara med skrivuppgiften jag ännu inte påbörjat, eller ute och partar.)
What is in store for the remainder of this weekend? The boy done wrong again - Belle and Sebastian (ja men dom gör alltid fel. och så jag också. )
What song describes you? Bittersweetheart - Ed Hartcourt ( det var nog fint)
To describe your grandparents? Outsmarted - The Hives (outsmarted? dom är skitsmarta, inget annat snack om det.)
How is your life going? Laura - Flogging Molly ( den va svår. men kanske får jag en betydelsefull guldfisk eller dylikt som skall komma att heta laura.)
What song will they play at your funeral? Attack - System of a Dawn ( attack, gör något.)
How does the world see you? Symbol in my driveway - Jack Johnson (hoppsan!)
Will you have a happy life? Jack the ripper - Backyard babies (det lät inte upplyftande...)
What do your friends really think of you? Hell was maid in heaven - Helloween (kanske även där en bittersweet blandning mellan odräglig och sweet.)
Do people secretly lust after you? Run - silverbullit ( okej.)
How can I make myself happy? Interview - The Cardigans (let's talk)
What should you do with your life? Wale song - Pearl Jam (simma med valar)
Will you ever have children? Goodbye yellow brick road - Elton John (ja kanske på gula prick gatan, typ)

summa summarum. kanske en smula mycket hårdrock, kanske en smula mycket pearl jam. annars var det nog okej. utom det där med run. det tog jag ganska hårt. nu ska jag plugga, skriva min skrivuppgift, inte deppa mer över det faktum att förra året blev 60 % underkända på första tentan på stats a. life goes on and a man loves a women och jag var så arg idag. det är orättvist.


Okej, ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0