The crash is hard when you're travelling fast.

come on, let's catch some fresh air. ska mejla. japan. thailand. good dammit, jag är verkligen sämst att svara på mejl. visade sig bara i att det tog två månader för jag att svara på tims mejl. jag är stressad, kolla jag erkänner. nu är mitt rum vackert, min det var det inte förr. 1. ska sluta hetsa. 2. ska börja plugga jämt. 3. ska skaffa mig ett liv. imorgon är det musikalfilmkväll. fan vad fint. på lördag kommer tim, han och jag och piritta ska på PSAPP!!! och sen på släppet på ABS-sexan med polmag. jag som skulle ha gått på den, varit bokstaven P. kunde ha varit polis eller princessa, Platon eller pangkaka, men hade tänkt vara pirat. lite lagom chict, lite lagom smutsigt. behöver ej vara korrekt, behöver ej uppföra mig, får skjuta tårta med teskedar (tänk sjörövarna på kalas i pippis trädgård). svära offentligt, röja järnet. men så blir det ju nu inte. kanske kan vara utklädd ändå. även fast vi ska på pangmusik. handlar bara om att han ska komma in. tim alltså. well, we'll see.

PSAPP gör bla introt till Greys Anatomy. senast missade jag the whitest boy alive, britta persson har jag också missat. nu ska jag inte missa det här. god dammit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0