Wake-up call

jag har haft min blogg i 486 dagar.
jag är trött.
idag hade jag 24 unika träffar. Wofür?
Undrar om det är en massa tyska dvärgar som sitter och läser dessa intetsägande tankar som mest handlar om ickeeisterande rosa moln och Damien Rice. Annars kanske säpoagenter som blivit arbetslösa efter Jan Guillios civilisering och flytt till östermalm, men jag är inget fan av hans liv och leverne så jag tänker inte gå i hans fotspår. och inte har jag några bra pluggtips förutom att klara tentorna, men hur man tar sig hela vägen dit är en fråga som passar universum. inga pluggtips, inga recept, inga coola bilder, inga nya jeans. (alla mina kläder är paj.) Keines gailes, krasses oder cooles. Bara kassa tyska böjningar.

men jag kan ge ett tips från en klasskompis till mig: Det är billigare att handla på ica väst än på folkes livs.
well done, good people. folkes är faktiskt otrevligt på sätt och vis. man ser äckliga plastgrejer från eldorado överallt. ica väst ligger ju i flogsta det funkar inte. ska starta självhushålle. sluta käka plast.

Kommentarer
Postat av: m

Basta tipset fran down under ar att slanga ut kylskapet. Sen jag och Eddie kopte bilen vilket innebar att vi inte har ngt mojlighet att kyla mat utan tvingas att uteslutande ata tonfisk, bonor och diverse konservmat har matkostnaderna sjunkit till runt noll sek... Gott!

Ha det bra!

2006-11-20 @ 08:43:21
URL: http://svindlandeaventyr.blogg.se
Postat av: maja

hehe.. för min del skulle det nog snarare leda till ännu mer mat ute. vilket är lyxigt. lyx är dyrt. ska nog snarare satsa på att använda mitt kylskåp effektivare. jag lever som en riktig, hmm, resursslösaridiot. borde sluta dricka kaffe och ägna min fritid åt att laga matlådor. ej roligt. allt är inte roligt! hoppas ni har en fortsatt trevlig bilsemester. låter förövrigt som att det blir två vegetarianer som kommer hem. fint!

2006-11-20 @ 17:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0