wenn wir uns heute sehen, bist du nicht da

UF är grymt. dagens föredrag var "bortom fästing Europa - ett samtal om EU's framtida asyl-och flyktingpolitik."

nästa gång är det en thailandkännare och doktorand på handelshögskolan i stockholm som kommer. "Thailand - bräcklig demokrati i skuggan av ett turistparadis." Jomen visst. det är vad jag sysslar medan vissa solar och badad och hyr coola vespor, dyker och får sår på fötterna. lite lagom bitter för att jag har dubbla yllesockor och inte flipflops men fakta är att världen är sjuk. köp medicin innan det är för sent.


i övrigt så är pol mag ett så skönt program. har haft nytta av varenda UF föreläsning jag varit på. och man kan läsa massa intressanta böcker, se filmer, läsa tidningen och ha nytta av det i skolan. så aktuellt och trendigt och intressant. grymt intressant. läs mer tidningar. läs om nya samhällsfördraget, läs om gardells uttalandet och läs nemi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får börja översätta dina tyska rubriker så man förstår vad du skriver

ring mig nån dag när du har tråkigt... behöver en vän att dricka öl med nån gång, eller dricka te eller kaffe eller ingenting alls.

2006-11-06 @ 15:25:25
Postat av: sara

det var jag som skrev nyss /sara

2006-11-06 @ 15:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0