All these things I've done

hoppas att det är förvirrande att jag byter layout. någon dag ska jag engagera det lilla jag kan om html-kodning, betala en månads uppgradering och därmed få möjlighet att designa själv. jag har designat en annan blogg. den är snygg. svart med nån bild och rött tyg osv.

ombyte förnöjer. snart ska jag skaffa mig miljöombyte, dvs stockholm tror jag. imorgon närmare bestämt. hoppas att ingen ogillar det beslutet. jag kan åka nu. inte sen. vi har tenta sen. KUL, det ska bli sannerligt roligt. checka skillsen liksom. kolla om man platsar på die UNI. annars öppnar jag antikvariat och säljer
 allt jag äger. välkomna.no comments

Kommentarer
Postat av: sara

tack jag kommer gärna dit.

2006-10-21 @ 21:18:16
Postat av: Sophia

Satan. What else can I say?

2006-10-22 @ 11:06:39
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com
Postat av: maja

sara >> jag hoppas fortfarande att jag ska klara mig men man annars.

sophia >> Yes?!

2006-10-22 @ 17:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0