det är höst på vår planet

hallå alla söta, underbara.
trisst att jag aldrig skriver, att vi aldrig hörs.

trisst att det ibland går kasst för mig, att jag har 150 sidor kvar att läsa tills imorgon och att det regnar ute. trisst att jag inte sitte rpå ett flyg till bangkock som vissa andra gör.

sjyst att det var kanelbullens dag igår, att jag ska på marit bergman ikväll och att jag trots allt läst 100 sidor idag. fan. och man behöver inte ha betygshest,s också på listan över bra grejer. g får man, vg är undantagen. vem fan bryr sig vad jag fick för betyg på mitt förtsa pm. well, kanske någon. jag ska klara tentorna och läsa tyska parallellt, det är min plan. den är exceptionell. borde städa och hän ga mer på dag hammarskölds bibliotek också.

men nu är det  höst på vår planet, solen slutade skina, jag kommer väl inte få använda mina nya skor, ett par vita med tyg och skinn och bla bla bla. borde tagga till, läsa ett kapitel till och sewn gå vidare till smålands, intaga en sen middag och sedan vidare till marit bergman. nästa torsdag är det hello saferide. nån torsdag senare är det anna ternheim. jag längtar. den nya skivan är så bra.

hmm, jag har inget revolutionerande att säga. kurslitteraturen är grymt intressant och kul att läsa. symaskinen fungerar. datorn är paj. jag har en massa bra böcker. jag är oorganiserad fast man inte borde. jag är på dåligt humör ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0