hey boy-smashed up toy, are you lost again?

här sitter jag strax efter midnatt. återigen för rastlös för att sova. filmen vi såg nyss var dålig som stryk. "under en skyddande himmel" eller nått. john malkowich. blä.

rastlös i natten. böckerna åt sidan och jag försöker formulera något. får väl vänta. inte tvinga fram nått som blev fel i efterhand. och ja, jag har börjat blogga igen. kanske är det här som det kommer breaking news nästa gång. vi talar inte om nått ämne, men allting är relativt, storlek är relativt, atombomb eller hjärtekval, same-same but diffrent.
fram för känslor åt folket.


annars är mitt slagord för dagen:
Kicka Chiló från KULTUREN.
det är inte bara det att hon verkar väldigt dum och elak, hon är en lagbrytare av första klass som verkligen inte borde tillåtas att leka med lagen. Hon borde få ett hårt straff. Om hon inte vill lyda lagar uppsatta av tidigare regeringar så kan hon väl åtminstone stödja M's förslag om hårdare straff mot brottslingar. Hoppas fredde kickar'na. Fan. jag är rädd om kulturen. tanten är hemsk. hon sitter på sina miljoner och privata samlingar. folket ska knappt få ha bibliotek kvar. och hon har fel, så förbannat fel för alla vill inte bli som henne. alla moddar tänker att alla vill bli som dom men verkligen inte. vad är lycka, går det att mäta i pengar? skicka dem på terapi.


Kommentarer
Postat av: Jonas Pålsson

Jag ställer upp under dina banderoller om Chilò. Sällan har nån kännts så felplacerad och allmänt icke-förtroendeingivande. Bort med moderaterna från kulturen!

2006-10-14 @ 11:03:12
URL: http://jonaspalsson.blogspot.com/
Postat av: maja

sjyst. förövrigt riktigt, riktigt bra i DN idag om freddes kriser. hoppas att det blir omval. var förövrigt det stående skämtet i våran vallokal. hoppas att dom får rätt. men ilska är en bra motivationskälla.

2006-10-14 @ 12:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0