I won't accept his word. It aint okay, aint the way it's supposed to be. Leave me behind.

00:46
kanske borde tala om vad jag gjort idag. jag har varit på akuten. dramatiskt mindre var det. metro rapporterade på plats nere i Kongo, hungerkatastrof. kolla på klockan. kaffe. vita~max kvinna. kaktus. doftljus. lars winnerbäck.

hon vill ha dig men du vägrar så stolt att förlåta. hon vill se dig, men du visar inte kinder så våta. hon höra dig, men du vet hur dumt det kan låta.
du vill bara tro på ditt eget förakt, och du vägrar att lyssna och tro på vad hon sagt.


dags att sova. för längesedan. som att datorn är mitt sällskap i natt. huvudet är fyllt av klychor idag, jag bara analyserar och tolkar vad han sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0