kosmonaut crazy fool

det är höst igen, som ni nog har märkt. röda-orangea-gula blad. allt ska sen bli brunt, mögligt och så grönt igen. naturens kretslopp men tänk om det försvinner med global uppvärmning och provsprängningar av nordkorea. tänk om inte alla börjar bry sig och ta varandra i hand. fuck dammit.

pol mag funkar. går tydligen över förväntan bra (läs mellan raderna, har fått tillbaka bra gjord uppgift. tralalalala=nybörjartur)
höst på vår planet, otur i kärlek, pengar eller nej faktiskt inte. inte otur. bara lixom stillestånd. men det är skyst, kan tänka på nått annat. invänta. något. större. typ dataintrång i min hjärna.

typ svindlande känslor, högt över havet. men jag är för naiv godtrogen blåögd högljudd felaktiv och komplex. så tack och adjö, nu går vi vidare.

högt över havet, och in emot land, stämmer frekvensen så räcker jag fram,
sos hör du mig, längtan gör mig galen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0