She's got it now

ursäkta så mycket då mitt tidigare inlägg. och det innan det. självklart var det lite väl hårt mot chilo som nog är en intressant person, och det är kanske inte henne personligen jag har någoit emot, även om hon verkar osympatisk. det gör anna sjödin också, nu när hon är dömd. det är svårt att förstå politiskt spel. raka puckar och ärlighet tänker jag funkar bäst men det gör det säkert aldrig.

för naiv för politik.
för upprörd för blogg.
för fel för akademiker.
för trött för den här dagen.


Kommentarer
Postat av: Anna N

Be aldrig om ursäkt för det du skriver, darling-Maja. Du är grymmast och skriver mest från hjärtat. Sluta aldrig!

2006-10-18 @ 09:53:23
URL: http://www.anna.sugar-pie.com
Postat av: maja

hehe. ja det kommer från hjärtat. ibland känns det som att det blir lite våldsamt dock. men sådant är också livet, mesta dels. jag var så trött igår, men sen kollade jag på en otippad tv-serie från 91 eller nått (tre kärlekar) men en ung samuel fröler. det var kul.

2006-10-18 @ 10:58:50
Postat av: scottlord

learning swedish,

thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0