the brand-new bestseller from "the queen of feel-good fiction"

jag läser marian keyes. så fort jag kommer över en bok. i regntunga, fula uppsala gick jag omkring. betalde skulder på biblioteket, lånade tio nya avsnitt av "tre kärlekar" med en 17 år yngre samuel fröler, träffade josefin och hennes fd granne karl. det var kul. så kom jag på att Britt hade berättat om en engelsk book-shop med nån slags thesalong. ingen visste vart det var men det var till slut på s:t olofsgatan 32. ingen the-salong men underbart många böcker. och marian keyes nya bok "Anybody out there?" äntligen. stor rädsla från min sida att hon inte ska skriva fler böcker. men jovars. hon är bara drygt 40 och så. dock mångmiljonär, för på irland betalar inte författare skatt. kanske därför de har så många sköna författare? dom tjänar en massa cash... Irland verkar i övrigt fint. väldigt fint. nån dag ska jag åka dit.

Hur som helst så har vi en tenta nästa fredag, ja jag vet. Men jag köpte ändå boken för jag vet hur dom funkar. dom får en att tro på lyckliga slut. och vad ni än väljer att säga så behöver jag tro på lyckliga slut nu. keeps me up.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0