was ist los hier?

det var ju en lustig afton.
stabilt att vara uppe vid denna sena timme, kan somliga tycka. låt dem då tycka så.

jag och linda tillbringade kvällen med att dricka drink efter drink och aldrig bli fulla tills vi började prata om annat. plötsligt försvann den upphittade flaskan rom i köket, och vi satt i mitt rum och sa att vi borde gå. vart hamnar vi då? släppet till snerikes herrmiddag, house med david som dj. jag, spån som jag är, vet inte vad jag ska ha på mig och plojjar med min "alliansfrittsveirge.se" tisha och sen glömmer jag bort det och kommer in på kostymklädda snerike iklädd denna smått provocerande dräkt. inser. jag. my. god. smårädd att bli nerslagen av alla dessa kostymklädda män. vi träffar eric som är en sedan tidigare bekantskap. han vet jag ju att han är snäll. men lol. ytterligare någon "inget smart klädval, ska jag visa mitt leg eller?" och mein gott, vad står det där? (akta dig, här kommer gud och hon är djäkligt förbannat - fast omtolkat till överklassverige och stick inte upp din näsa) insåg då att denna provokation får man la bjuda på. jag tycker verkligen att alliansen ickeexisterande miljpolitik suger.

som synd är så dog mina fötter av högklackar, vad ska man göra lixom? släpp till fyra, dra tillbaka tiden för nu är vintertiden här. sweeties, ni borde sova, jag också!
es war ein sehr schönes Abend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0