Fab Fab FAB - oh how sweet a girl like you can be, when she tries.

hade just en faboulous middag tillsammans med mina korrekompisar. Djupfryst pizza och inget mer, tar en klunk vatten ur en gammal lokaflaska nu.  Vi bestämde hur som helst att vi skulle köpa nya gardiner, en duk samt glas och tallrikar. vi gjorde ett mycket fab städschema och hade det faktiskt riktigt trivsamt. en interessant sak är att det kommer flytta in nån ny den 1:a oktober. då flyttar kalle&david, som bott här i andra hand, ut. kan bli vem som helst, och säkerligen någon då detta är ett mycket sk fab ställe. du går ner på stan på fem min. fab.

idag har jag varit sjuk och bara tänkt massa degiga tankar. samtidigt har jag läst säkert 100 sidor ur min kurslitteratur och varit på en föreläsning. jag har funderat på att ringa någon, ja just dig, men är mest trött.

var i stockholm i lördags, var fint. det blir mörkt fort även i stockholm, såg anna ternheim i kungsträdgården, en enda stjärna lyste. anna spelade fyra låtar och det var så underbart skönt att se henne live igen. det var som att bli uppfylld inifrån av ljus shoreline, better be, I say no och en ny låt. annas album släpps snart, anna åker snart på turné. det kan bli det bästa med denna höst.

okej, idéhistoria är mycket bra, jag är bara så trött. intensivt studentliv, jag är inte säker på att det är mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0