oh lovely day, hope there will be some jokes today.

jag är så trött igen. fast jag sov 10 timmar eller nått och så fort jag sätter på datorn så blir jag påhoppad av virusprogramm och ickeexisterande mejl. jag har dock läst ca 50 sidor i huvudboken av kurslitteraturen, "upptäckten av framtiden".den är grymt bra. mycket eftertanke och som det verkar nu, mycket väl investerade pengar. machiealellies "fursten" är däremot dryg att läsa,och ingen verkar kunna komma till någon slutsats vad som var syftet med den. 
jag har hostat i över en vecka pga av att jag sov ute i skogen när vi övernattade på norreda torp. jag håller på att bli sjuk, min fantasi dog på senaste efterfesten, min självrespekt är låg och mitt the är nog kallt vid det här laget. jag äter chokladpraliner till lunch fastän jag nog borde messa andrea och fråga om vi ska laga lunch tillsammans innan föreläsningen. föreläsaren är grymt bra och själv ska jag ta med frukt att äta i pausen. frågamig inte varför men jagkänner att jag måste vara superseriös och jag ska bli en bra universitetsstuderande. 
alla utskott och föreningar jag hittils tänktgå med i handlar om sport eller musik. kanske för att jag känner så tydligt vilket anitklimax jag varit inne i en period nu, bara dansat till norrtälje-låten och aldrig tränat. utrikiska föreningen verkar ju också nicemåste jag säga, nått iranskt toppnamn där igår som talade om atomprogrammet men jaglåg hemma och sov, pratade i telefon och var för trött för att läsa bok.
jag lyssnar på ed harcourt - "from every sphere" och den skivan är grymt bra. haft två dagar av beatles listettor men nu ska vi snart vidare. anna, marit, lisa och mando på lördag. måste bara ha nån stanns att sova också, fan vad jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0