Dålig DJ

Ja, ni vet de där killarna som spelar på snerikes på tisdagar, på vigilante på ög och gjorde nån grej med TTA. Äntligen fick jag bekräftat vilka snedskott de där killarna är.

En vän sa till mig under kvällens Physique;
- Det var kass musik. Det var dessutom samma musik som senast. De spelade exakt samma the strokes låt. När jag ifrågasatte det var deras förklaring att det ändå bara är massa blonda tjejer, som inte förstår något, som dansar.


Iofs kanske det ligger något i vad de sa. Och visst kan det vara så att man inte förstår något och vill dansa till samma musik. Vad jag däremot inte kan förstå är var konsten ligger för dj:n om man inte bryr sig om vad man spelar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0