Fredag kväll

Konfunderande dag?
Jag blev arg och slängde tvätt och försökte sedan övertyga om min rätt att bli arg. Är säker på att om man blev mer arg, på ett rättframt sätt, skulle allt vara mycket enklare. Med detta menar jag att man borde helt enkelt tala om att man blir irriterad / ledsen och sedan tala om det på ett så bra sätt som möjligt, dvs ett sätt som ligger så nära sanningen som möjligt. Och man får vara arg. Diplomatiska vita lögner är ofta långt från sanning.
Men nu saknar jag bara mitt arg-objekt. Och jag är inte arg längre. (Det är nog det bästa med att bli arg - efteråt är man inte arg längre.)

Nu har jag jullov i en månad. Ska snart börja andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0