Måndag natt

Det är jul och jag lyssnar på summercat.
Det är den sista skolgrejen nu. Snart bara en tenta kvar innan jag ska få plugga kulturanropologi och tyska. Rehab - Yes, här kommer jag.

I lördags såg jag och min kusin E värmlandskören, Don't be a stranger, Sambassadeur, Adam Tensta med Snook och Clappers. Jag tror att det va något slags rekord, för att inte vara festival utan bara klubbnatt. Mitt i allt det där åt i julbord.

Jag gillar nya tvärdrag och jag gillar nya redaktören. Jag ska snart bli klar med LP-grejen och jag ska bara konsulta Polmagasinet. Är inte exakt på det klara på vad jag ska göra av de eventuellt oceaner av tid jag då kommer få över. Eventuellt äta middag och träna oftare, känner jag inte helt kastad i sjön. Känner jag snarare glad. Kanske ska lyssna mer på José Gonzales. Grymt.
Johan sa att jag var glad. Öhm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0