det var jag och allt mitt snack om större plats att tänka på

försöker lyssna på winnerbäck. det bara går inte. försöker lite till. gör ont i huvudet av pacemaker. sitter i min soffa, nyss med emma. vi kom bla annat fram till att everything changes och fastnade vid gamla bilder. Jo har snyggt, centralt rum numera, också kravmärkt rabarberpaj i sin frys. själv har jag städvecka. ägnade min kraft åt korridoren nu veckans sista halvtimme. det ser hyffsat ut. mitt rum däremot, det ser ut som min hjärna. Kaos. inga stolta fanfarer, bara bortdomnande toner från lyckad konsert på nybrokajen 11. lägg till en söndagsfika på kalmars, springa in i Calle och ta en promenad hem med piritta så har ni min dag. den var inte konstgjord, men ack kort. utan pacemaker och utan oss.

ska försöka igen, ska lyssna på "av ingens frö" - historien om hjärter dam. (den är bra vad jag kommer ihåg.)
för över ett år sedan översatte jag den till tyska och fick beröm för hemsnickrad poesi.

it ain't love in case of believe in the name of the sake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0