did we just not grow together, living our dreams

hej. sitter här i min soffa och tycker synd om mig själv. fast okej då. detta är ju veckan då jag inte ska ha dåligt samvete. först tyckte jag att det var befängt, att be om ursäkt är alltid bra. och sen tyckte jag att det var mest pinsamt. ja, det är kanske fortfarande en del av vad jag känner. varför göra en större grej än myrgång mellan alaska och kenya. J - inte vara sur. Jag - inte ha dåligt samvete. DEAL.

men så faktum och själva poängen med det hela är att jag har tänkt till rätt mycket i många olika situationer och tänkt en gång till. Det är inte värt ett trängande, svettigt, smått bankande dåligt samvete för någons obetänkta ord, eller mina egna rumtumlande, icke illamenade meningar. okej. jag menar inget illa. det gör säkert ingen annan heller. överanalys gör sällan nytta, helt enkelt.

rätt skönt att ha en vecka som går ut på att inte orka bry sig. men ändå tycker jag lite synd om mig för det gick askass att skriva PM även fast vi nästan är klara. hur kan man då vara missnöjd? Ja, sitta och pressa en hel dag var som tentaplugg back in town och ingen har humor som pluggruppen. missyou.

okej jag gör mitt bästa så gör du ditt bästa.
Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0