du gamla fria nord

nej men hejsan. jag är nog mest bra på att sennattsblogga, idag är det dock inte efter företrätt av rosévin och misslyckade danssteg på kasst dansgolv. råkade visst missa att erkänna det igår, när tidigare inlägg skrevs. råkade visst ha glömt att jag skrivit det överhuvudtaget när jag vaknade det i morse. men låt stå då, även om det var onödigt upphängt på hår.

ikväll såg vi "se upp för dårarna". det är himla trevligt med bio faktiskt och det kommer att bli tisdagsbio i framtiden för då går man 2 för 1 med tre-abbonemang.
och se, där var en massa kul filmer så i framtiden hoppas jag på att få se "hoppet", "darling" och "the queen" samt gärna dessa de där filmerna om rock och musikal. ja, nej, jag har inte så höga krav vad det gäller film, eller vad som. jag anpassar mig.

imorgon. är en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0