I think it's a rainbow.

åh, kass matteföreläsning idag om y som funktion av x. eller hur det nu är. ska därför gå ner till ekonomikum och plugga matte, käka dagens obligatoriska matlådelunch för att sedan dra mig ner och förhoppningsvis träffa sophia på stan för en fika. skall även försöka köpa stramalj till korsstygnsbroderi.
halv fem - jag och juppan syr upp jeans. och 1,5 timme senare äntligen så ska jag och kalle kolla på greys anatomy. wiha. det var verkligen längesedan. borde dagen till ära plocka ihop min stationära dator så kan vi få bättre bild än halvkass laptopbild.

igår var bästa måndagen, middagen blev därefter. förstår knappt hur det blev till men det slutade med klyftpotatis, haricoverts och kikärtsbiffar med chili, morötter och kålrot + yogurtsås med sweetchili. och sedan "Das Leben der Anderen". Ja, vad ska man annars göra en måndag kväll i februari. Snöade gjorde det också.

Men idag. Nysnö. Ekonommatte. Honungsmelonyogurt. Marit Bergman's senaste skiva.

I think it is a rainbow.

We'll never be the same again, no no no. Forever doesn't live here anymore. Sorry to hurt you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0