I'll walk the line

god alla hjärtans dag bloggen + ni andra.

ska snart lämna min korridor som för tillfället är fylld med fransmän. bland annat tillfredställer de sina smakläkar med chips dippade i nutella. funderade ett svagt ögonblick på att prova, men tänk om det är paprikachips.
vi skrev klart vårat pm idag, förlåt gruppen, jag var rätt trött, men tror så som att det blir bra.
igår var jag och emma och jobbade på v-dala och det var jättekul att serva ekonomer på insparksgask även om det var ovant att komma in med rödvin och linneservetter kompat av vrålhög discomusik men faktum är att alla rockade inklusive personalsittningen efteråt. klagomål tjuvlyssnades i form av protester mot att "punkarna" varit nominerade i alla tävlingskategorier. Men ja, det var ju inte så konstigt tyckte en annan, för deras ledare låg ju med en av generalerna. summa summarum: det var mysigt!

hur som helst så är det den fjortonde februari idag och bland annat är det typ ett år sen jag träffade mr mac. plus en vecka kanske, han fyllde nog 27 förra veckan och jag tror inte han har ägnat några tankar på detta ett årsjubileum. jag för min del undrar mest om han blivit ännu mer sunkig eller om han bytt till en hälsosammare profil, men sen undrar jag också hur det egentligen gått för honom men hans juridikstudier. han verkade rätt seriös men ja, ibland kom mycket annat imellan. troligvis bor han kvar i sin fina tvåa i altstadt och troligtvis har han inte ändrat jättemycket på sig. får se om jag inte stöter på honom när jag åker ner till heidelberg igen. ja jag måste nog göra det i vår. fan vad nice.

nu ska jag på middag. pastasallad så det är faktiskt inte speciellt glammigt men desto trevligare tror jag att det blir. 13,4 % kvar på marie antionette. nice kvällsfilm. min hjärna behöver lättsmält romantik, ja men jo tack.

avslutar med ett förvrängt citat som speglar dagens kommersiella samhälle;
"Man får så himla många erbjudanden varje dag, man kanske borde läsa reklamen lite bättre. Tänk vad mycket pengar man skulle tjäna på att köpa alla dom här sakerna."

tack och hej.

ps. när jag fyllde 16 fick jag 80 stycken röda plasthjärtan. har så att säga några till övers för kommande år.

Kommentarer
Postat av: anna

aker du förbi heidelberg kan du väl svänga förbi mig ocksa? :D

2007-02-14 @ 19:20:47
URL: http://powidl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0