koko bing

hej.
jag gjorde testet om vad jag ska jobba med:
Resultat

Lärare

Du tycker om att debattera och har lätt för att påverka människor med dina åsikter.

(ibland är man kanske lite för genomskinlig men kanske också fördomsfull mot sig själv. kul också att 0 % blivit grävande journalister, det som verkar så kul.)

gör testet här.

annars. träning och plugg har denna dag bestått av. ledarna på friskis och svettis verkar gå på lyckopiller men sure, kanske gör det att även jag orkar göra några extra armhävningar. ska träna på fredag och söndag också. dock känner jag att halsen börjar ta lite stryk, men så är det vargavinter och minusgrader och lite så, kanske dags att ta det lugnt och sova. hejs svejs.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska tydligen bli reseledare. Så var framtiden löst.

2007-02-22 @ 20:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0