släpp mig - jag vill ut

(blä för rökare. mitt i min hälsosamma dag upptäcker jag hur äcklig min korridorsgranne är dvs det luktar rök i hela hallen och på mitt rum då även min dörr var öppen.
DISS på rökare - hur pallar ni?)

annars är det en fräsch dag, tvättning av all tvätt, omöblering, dammsugning, träning samt "little miss sunshine" som är en verklig hit. skön rakt igenom. orka bli normal!


önskelista är 2007:
- att jag ska få långt hår igen
- att jag ska fortsätta träna
- att min födelsedag blir trevlig
- att jag klarar nek-tentorna
- ATT DET BLIR VÅR.

annars ligger shoppingkontot på noll, har fortfarande inte hämtat ut bokpaket eller betalat räkningar men eftersom jag har städat är jag inte riktigt i lika stort behov av en hemmaman. men till nästa månad behövs det säkert igen dammsugas, bytas lakan, tvättas och betalas räkningar så klart. boende och kontokort ställs till förfogande så det är verkligen en bra grej, jag lovar. i övrigt sitter jag i min carriesoffa, är inte alls upptagen eller stressad utan ska snart sova, men ägnar lite tid till att ladda ner SATC säsong ett (för mer carrie) och lyssna på kent. väldigt trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0