tomtar på loftet

imorse vaknade jag upp på min egen soffa. då kanske det kan vara något som är fel.

borde nog helt enkelt gå och lägga mig nu. skön kväll med weddingchrashers, pizza och morotskaka. inte alltid är det bättre.

men jag är ledsen för att jag inte fick någon plats på krigskorrespondentseminariet i stockholm på lördag. men jag ska helt enkelt göra något annat. kanske utflykt vart som helst, kanske träning. kanske bara laga en middag helt solokvist.

saknar helgen stilla dramatik. tack alla som är snälla. undrar jag när jag ska få göra någon som helst nytta nästa gång. saknas mer allmänna nyttogöra i vardagen. vara behövd, få finnas till. simpla saker - avgörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0