du vet att jag inte tror på någon gud, men ibland går jag in i hans hus.

hej jag vet inte vad jag ska skriva för jag har inte någon hjärna längre och en sådan självklar sak som indirekt, direkt och informell styrning vet jag inte längre vart jag ska passa in. och det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå. (det kan vara svårt att se när man inte ser den). nionde dagen med bibliotek 09-19. ikväll blir det lite tidigare. ikväll ska jag först hem och lämna av alla saker och sedan ska jag ta en långsam promenad ner på stan. jag ska gå in i butiker och där ska jag köpa skivor. sen kommer vi gå till smålands nation för baklänges-framåtsträvande häng i skinnsofforna. kanske finsmakande läppja på ett glas fyllt med mineralvatten.
det är helt störd känsla för min vakna tid har tagits upp av pluggruppen aka daltons vänner presenterar the sect. min vakna tid har gått ut på att bära böcker fram och tillbaka och sukta efter en daglig kaffekopp. och vad är detta? detta min herre är bara min andra tenta i detta livet. det är inte ångesten, det är snarare uppgivenheten och skräcken för att inte ha med tillräckligt bra grejer till pollack imorgon vid tretiden. SÄR.
och himlen är blå ovan molnen.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej tjejen. Allt bra? När besöker du mig i kassan på Lutis igen? kramar

2007-01-21 @ 21:30:41
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: karin

man måste leva också!

2007-01-23 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0