I will follow you into the dark + a lack of color

så himla skönt med tentaplugg alltså. sitta och skriva 09-19, ja man får iaf en massa nya favoritmusik. lyssnar numera på death cabs for cuties och ångrar en smula att jag och kalle missade dom när de spelade på karlstor bahnhof i heidelberg. men den kvällen fick vi se meister så det var väldigt roligt det med!

men döda bilar jag. och dött kapital. och döda drömmar. snart snurrar allting. undrar om det snart får vara bra för idag.
nej. nu är det bara 17 personer kvar här. ganska öde. min hjärna är numera också ganska öde. jag skrev precis klart en sex sidor lång sammanfattning på seminarie sex. crazy tenta alltså. men kul att upptäcka ny musik på datorn. det tar nog ut varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0