it's been hurting all the way with you -

> sis är good damm right. (men inte texasdialekt)

jag är halvdöd och min nya kurs var pågått tre föreläsning.

kan inte leva så här.

det är halv misär att jag inte slängt några sopor på två månader. inte ens ställt ut vattenkannan från mitt rum sedan i förrgår. ain't gonna work you know.
jag ska köpa träningskort istället för att gå på tyskaföreläsningar.
ett steg. i nån riktning. ett annat håll iaf.
sen ska jag lyssna på moneybrother och städa mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Maja baja, det är jue skitbra att du ska börja träna. woho. Jag pallar inte jag är sjuk hela tiden, varje gång jafg ska bli frisk går jag ut och dricker saft i för korta kjolar :)anyway antar att man inte ska skriva ner sitt liv här, men en request: ska till uppsala på fredag, för att åka vidare till forsmark, vill du leka, om du har tid? puss och kram!

2007-01-24 @ 17:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0