let's hang out tonight

jag fattar inte varför jag har huvudvärk!!!!!
1. jag har aldrig huvudvärk.
2. jag är paranoid.
3. onödigt att ha huvudvärk eftersom jag borde plugga!

men tänk hur en dag kan förändras från panik till nervositet till allt det lättsamma, sköna som jag verkligen förknippar med vår fina seminariegrupp, alla är duktiga och det är kul att ha seminarie med er.  men jag fick ändå huvudvärk och alla saker hamnade på golvet och jag cyklade hem, det regnar inte ens. kanske är det klimatförändringen som sätter sig i mitt huvud och dunkar. men tänk hur allt kan förändras i att man får komma hem, sätta på musiken som önskas i huvudet (missy higgins) och bara sätta sig på en matta. (och låtsas att den är en magisk, orientalisk matta som kan ta mig vart som helst.) tänk hur allt kan förändras av två mejl. äkta värme, äkte finhet, glädje och rolighet. det blir stockholm 20-21 med tvärdrag och piritta kommer och hon skriver, som en halv gudinna, exakt vad jag behövde.
jag fattar varför jag inte har huvudvärk längre. (det är onödigt.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey din blogg är tillbaka....
och sen ett bra tag också. jag spenderade just en kvart med att läsa den. och äta choklad. jag har iaf tjockboken på bordet, undrar om det ger mig hela 13 p tillslut?
puss

2007-01-10 @ 16:13:28
Postat av: maja

tjockboken har gett mig frid! den är sammanfattad tillika död!

2007-01-10 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0