nananana

Man övar sig och så blir man bättre på att se skillnad mellan sanningar och lögner och du är min vän, ja du är min vän.
uppsala är med min vän.
idag gillar jag allt förutom biblioteksavgifter dvs mitt eget slarv.

imorgon ska jag klippa mig. men först nek-föreläsninge, kul kanske. fattar verkligen inte hur man på bästa sätt ska läsa den boken. 900 sidor på pedagogisk amerikanska.. alternativkostnader hit och dit. vad vore alternativkostnaden för mig istället för att skriva detta? Sova? ja, jag tror det. men kan inte sova. ligger, stirrar. borde ha ätit middag före semlan jag och kalle tjuvstarade med. men så är semlor ju bara det godaste som finns, iaf just nu, drivvis med lössnö, iskyla, januari, ljusare dag för dag. och semlor!

( nej tack till mer amerikansk pedagogik. america - fuck yeah. )

men den chansen idag kommer kanske aldrig mer igen, om vi inte tar den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0