under ytan

knepig dag. är åtta minuter tills jag borde sova. vet inte varför jag hänger upp mig på tolvslaget, borde kanske hänga upp mig på min egen trötthet istället. men hur som så. bla bla bla.
igår var otroligt inspirerande. det gäller bara att hitta en organisationsform. och kanske en smula förståelse. alla vill så otroligt olika saker. och utöver det så ser man olika på samma sak. vad som en gång var säkert är förlorat för alltid. borde vila min hjärna och göra slag i saken. den saken som jag vill. kanske sakerna. vet faktiskt inte hur jag ska uttrycka mig, jag är inte med. passionen?
och jag klarade tentan. med stor marginal. ibland är allting bara för bra. jag blev så glad att jag hoppade runt och in i en bänk och ramlade omkull.

all the broken promises.

Kommentarer
Postat av: Anna N

Grymt härligt med tentan! Stort grattis :)

Tänkte våldgästa dig någon gång och tvinga dig att långfika med mig och visa Uppsalas antikaffärer. Deal? ;)

2007-01-31 @ 13:14:47
URL: http://www.anna.sugar-pie.com
Postat av: Sophia

YAY! Grattis! Gud så skönt och ja...jag ska inte säga att jag visste det, men ja. Du är smart som få jag känner faktiskt. Men oj...nu ringde ju du...! Ses snart! Puss!

2007-02-01 @ 10:08:45
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0