sommarlov

en sån där mellandag med halvdan sovmorgon (väckt av fönsterknackningar) shortsvärme och sushi på ayakos. Läser om Iran. Grillade hos lisa. god mat. Och sista kvällen. Tentan är gjord, sommarquasqe har passerat. Borde nog ha tänkt till där på ÖG. sista kvällen på första året. Konstigt. Går ej att sammanfatta. Händer här och nu. Det är också det fina med det hela - just nu händer det. Livet har dubbel form; idag och allt övrigt i form av intryck/erfarenheter.

Dakapo/ÖG är en slags stagnation av halvgammal indie - om man nu kan kalla Moneybrother, Håkan och the killers indie. Avslutades med Säkert! och nätta steg mot garderoben.

här är också några bilder från sommarquasqen det är jag och johan och det är jag och jenny. helt sjukt rolig klänning har jag på mig som är ett secondhandfynd med urringad rygg och tulpankjol. Puss. Nu har jag sommarlov. Nu ska här bara firas födelsedag, packas, vi ska ha möte om LP med några snubbar på V-dala och jag ska kirra min nya bostad inför hösten. 19 kvadrat på triangeln -here I come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0