Dag går mot natt

18447-73


maja borde sluta drömma sig bort, ta mer tag i livet och kanske lyssna igenom nån skiva ordentligt alternativt dra nått gammalt över sig.
samtalade med en viss miss piri på vägen från flogsta höghus via vansinnesfärd till entrén på ÖG. Så fick hon också en del av denna säsongsavslutning, the queen. Jag antar att jag satt där och tjurade över att befinna mig i Flogsta (så under gårdagen var det världens ände. otroligt orättvist mot de som var där.) när det var säsongsavslutning på knas. Källaren var som vanligt het, det var som vanligt pol mag representans och som vanligt dansvänligt. Ge mig nått med gin funkar alltid i baren.

För att vara lite mer rättvis mot flogsta så är utsikten från taken där magnifik, vi grillade och drack whiskey i solnedgången. Såg framför mig en förhoppningsvis lyckad takfest under förhoppningsvis lyckad inspark augusti-07. Tror Per och jag råkade fundera på att putta folk över räcken, men det dementeras å det starkaste så här dagen efter. Alltså - det kommer inte att hända. Men hur som helst, har man möjligheten skall man absolut besöka våning sju två trappor för festligheter snarast. Det är nog det bästa med floggan. (plus all ni som bor där <3)

Annars diskuterades det festival i säffle och på andra ställen, lineup på roskilde och hultsfred, 60-tals soul på vinyl och the though alliance katastrofala (?) liveframträdande. Jag och juppan bestämde oss för att ta en öl. Det var på tiden. Och emma och linda och jag ska fika. Kalas-bra kan man kalla det.

Bäst idag: Att faktiskt sjukt mycket sjukt bra folk bor i Uppsala. Och så nära mig. Och jag så nära dem. Men gudars så trevligt då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0