Dröm om dagen

ska man skratta eller gråta?

(eller skylla på dålig luft.)

Man kan också tänka på något helt annat. Som choklad. Men jag har ätit alldeles för mycket choklad ikväll. Sorry då.

Nej men tänkte på en grej. Global hållbar utveckling var det. Ska fila på det.
Heldag på Eko idag. Lunch i Humlan. Vardagslyx/lunch. Plugg. Promenad i botaniska trädgården och middag. Middag är bra. Blev alldeles förskräckt när jag inte kunde komma på senadt jag lagat mat. Men no worries, jag har nog mest dåligt minne.

El Forno med bruchetta rödvin och johan igår. Tulpanfestival och tidig morgon. Kaffe och Dn. Puss&hej.

nu vill jag designa tidning. Ge. Mig. Energi-Tid-Mod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0