grow the beat

Jag behöver raka linjer. Behöver några att hänga upp säckiga kläder tillika slarvig känsla på.
Kanske ska klippa lugg, eller helt enkelt acceptera ruffsigt hår, alltid morgonfrilla och halvångest över stripiga löshängande delar.


Och kan inte neka till att jag börjar bli sugen på vårbalssläpp. Valborg i all ära, helt otroligt bra dans om man ser till kvalborg med Laakso och soulgolv i hörna längre in men det börjar bli längesedan. Men så klart, jag saknar Piri, mer elemenänt dancingmaster får man leta efter. Ska kanske sluta gnälla. Kanske ska rycka mig i kragen, städa rummet, ringa några samtal och sedan sätta mig och plugga några timmar. Släpp är det ändå inte förens vid tolvtiden och sedan ihållandes framåt småtimmarna. Kan bli sjukt bra, och annars kan man alltid somna och sova sin välbehövda skönhetsömn. Idag längtar jag efter mitt framtida kk-kort.

Värt: kk-kort
Ovärt: Betala 100 spänn i inträde.


ps. på göteborgs där det händer i natt är dj'n alltid småfet och smått lyrisk över mellanstadiets dåtida existens, summa summarum: go wild and crazy med dirty dancing feats michael jackson och bubbelgumhiphop.

ps2. det är tenta om två veckor. vad kan vara bätte än en het pluggnatt lördagen den 19:e maj?

Kommentarer
Postat av: Daniel Andersson

Vad är ett kk-kort?
Mvh
Daniel Andersson
www.kandisskvaller.com

2007-05-19 @ 15:25:00
URL: http://www.kandisskvaller.com
Postat av: maja

Hej daniel. Ett kk-kort låter dig gå före i kön till alla nationer i Uppsala, samt ger dig gratis inträde. Underbar grej helt enkelt!

2007-05-19 @ 15:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0