Hårdvara

tentaplugg går till så här: man pluggar. Och jag älskar faktiskt att lära mig saker. Puss.

tänkte skaffa struktur på mitt liv. började med att kopiera dagboksinlägg från känd websida. Beräknade det till ca 400 inlägg. Efter 150 Ctrl c // Ctrl v ger jag upp och går in i duschen. Klockan var då halv ett på natten och jag hade fyllt ut 111 sidor med text ur mitt liv. Det är sjukt det.

Idag har jag lärt mig det här;
"Cournet-modellen" (förhoppningsvis)
Subventioner med alla dess underbara möjligheter.
Efterfrågeelasticitet.


Men lärt mig och lärt mig, blir man någonsin fullärd? Det enda man kan vara säker på är att livet går vidare. Paus från livet och TTA i Piris utlånade hörlurar. En urdrucken sportdryck. Utsikt över eko-bibblan. Takhöjden borde vara bortåt 30 meter. Själv sitter jag tre våningar upp och insuper allt desperat pluggande. Vad ska man hänga när man blir stor då?

Kommentarer
Postat av: Elin

vet du, om man går in på blogg, backup och sen trycka på spara fil så får du all text in i et dokument sådär swoosh. ;) den du. fortfare än att kopiera ;)

2007-05-24 @ 14:55:37
URL: http://elinbjorklund.blogg.se
Postat av: Malin

Maja, du är tillbaka! Och jag hade missat jättemånga inlägg, en sån trevlig kvällslektyr!

2007-05-24 @ 22:25:32
Postat av: maja

elin; coolt tips. dock handlar detta inte om blogg.se. men bra ändå. vill nog kanske spara min blogg också, nån gång.
malin; you're velcome.

2007-05-26 @ 03:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0