Life goes on

inget superavancerat men ändå fantastiskt. känner mig dessutom som ett äkta knife-fan eftersom jag tycker att nya skivan är sjukt bra.
Och kan man annat än att uppskatta när artister tar sin musik i ny riktning. Cardigans är bra exempel, deras senaste skiva blev nerskriven på grund av ny riktning men kan man vara mer tråkig eller trångsynt. den är sjukt bra.

Jag känner mig själv rätt, och ibland får jag helt enkelt inte saker gjorda. Såsom att ladda ner the knife's nya skiva. kanske grundar sig detta inlägg egentligen i alla glädjedanser till the though alliance nya skiva no chance. Hur kan man göra en sån bra skiva? Det finns inte. Den är så bra att man börjar gråta. Lyssna på looking for gold så förstår du.

just nu verkar the knife ha kört in sig på en mer melankolisk bana, och hur skönt är inte melankolisk electro? Dessutom verkar musiken och livet ha fått indien/asiatiska/mellanöstern influenser.

Ute: Vilda västern
Inne: Magdans

Bevis för magdanstrenden:

1) The though alliance - Something Special (Känn rytmen)
2) Lindsay Lohan tar 90-talet till nya höjder. Magtröjan är tillbaka.
18447-72


/Your Bitch - the moment you believed that we have never met.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0