Natten är ung

18447-77
18447-76
18447-75
18447-74


det är härligt väder ute. det är vårbalsnatt. jag och linda bestämde oss vid tiotiden att ta chansen och dansade till slut till svensk hiphop på ÖG för att ta oss vidare till V-dala och svänga runt under finska flaggan. Och vad händer nu? Klockan är snart tre, det ljusnar ute. Solen kanske går upp, jag hör fågelkvittret ända in på mitt rum. Ljuvligt.

Idag fick jag dessutom veta att en kille jag brukade känna ska sälja sin dator och leva utan. - Den tar för mycket av hans tid. Denna datanördkille. Kanske skulle han själv inte kalla sig nörd, och jag menar det inte som något att sätta emot honom heller. Han var bara helt enkelt nördig med sin dator. Det känns fint på något sätt. Det känns som renlevnad och livskvalite.

Puss&kram. Nu ska jag gå ut och fota lite.

Kommentarer
Postat av: Elin

länge leve bloggen :D hihi. jag funderar på att försöka luffa runt igen, blir nog sommarluff med medföljande blogg... första sommarn sen högstadiet som jag inte haft nån, läskigt. inge hålla handen och bada tillsammans, ojoj.
jadu, han ska städas ur på nåt sätt. funderar starkt på en boxsäck, kan bli bra!

2007-05-20 @ 13:59:27
URL: http://elinbjorklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0