Söndagen den 20:e Maj

Nån gång ska jag lära mig blogg.se funktioner. borde kunna ske på ett snyggt och smidigt sätt.

Kommer snart att ha lyssnat sönder Looking for gold. Vet ej om det går. Hoppas ej.

Har snart tagit mig igenom ett år. Tre tentor avklarade. En kvarstår. Positiv statestik.

Avklarat min del av Laboremus studiecirkel på tema Diskriminering och Jämlikhet. Ämne: Turkiet&EU.

Åt frukost på take away från Hugos med Johan nere på bryggan. Life's good!



Solen skiner, det står en knallrosa karaff på mitt skrivbord och påminner om svunna tider, Concretes i högtalarna, värme och inga strumpor. Ska cykla till Flogsta igen, känner att det börjar vinna mitt hjärta, tredje dagen på raken nu. Plugget kallar. Jag och Emma ska kombinera de bästa av ting - Nytta och Nöje. Studier och Solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0