Fredagar=bäst

är du också en sådan som inte kan visa dina känslor?
som inte kan utrycka med ord?

Välkommen till crazy nights.

Nu ska jag på min pojkväns klubb Boom. Jag ska se Otur live, jag ska se Sophie Rimheden live. Jag ska se min kompis pojkvän dj:a i källaren medan min pojkvän dj:ar på mellanplan. Det blir hård strid.
Men innan dess; make-up, skor samt ytterkläder.

Imorgon:
Jag pluggar FÖK på engelska parken. Förvaltningsrättslig översiktlig kurs. Det är så himla äg. Men innan dess; Öl.





ps. jag gillar när vänner gillar varandra. speciellt när de gillar varandra JÄTTEmycket! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

oh, du är uppsalabo? :D

2007-12-01 @ 16:49:11
URL: http://nettelblad.blogg.se
Postat av: maja

ja men visst, det stämmer!

2007-12-02 @ 00:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0