I've got to leave my sorry soul - (Elusive)

Lussebullarna jäser nog.
Maria skriker ikapp med mig. Hon ska till Vienna. Jag vet inte vart jag ska.


"Hinner du någonsin umgås med din pojkvän?" Vanligt korridorsnack mig och korridoraren två dörrar bort emellan.
(Svaret: Nej, tyvärr, min pojkvän har ett liv, tror jag. Pluggar. Bokar band som ställer in. Vet inte vilket nummer i ordningen som ställer in pga av begravning. Bra kille är han iaf. Han talar om för mig när han är stressad.)

Jag saknar alla mina finnar. (Studiosi VOO Politicorum) + finski. <3

Hey, I need a visit to Vienna, a weekend when I can have som fun.

Jag har söndertrasade nagelband - emo light.
Jag har mail som jag inte har skickat och som jag inte vill skicka.
Jag är dålig.
Jag hade en nära döden upplevelse i simbassängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0