Måndag kväll

Det är någon konstig slags lyx att tre dagar på raken kunna somna utan att sätta en väckarklocka. Kanske det mest humana jag kan göra mot mig själv när jag inte kan sova, när jag somnar halv sex, när jag vaknar och det vrider till och det enda som finns är min klarvakna blick i taket.

Men ikväll tänkte jag dock försöka sova. Sätta klockan, en sån där dag, få något gjort, plugga, träna, äta middag. En sån där bra dag.

ps. ikväll spelade LW och jag var där. Det var en glad överraskning och jag kunde låtarna utantill, det kändes ända in i hjärtat och jag saknar en partner in crime. Jag kommer höra av mig.

Kommentarer
Postat av: Jonas Vikström

Tja Maja! :D
Hur är läget med dig?
Jag var också på LW i e-tuna, men såg tyvärr inte dig.

2007-11-17 @ 10:11:59
URL: http://okhjonas.se
Postat av: maja

Hej Jonas. Jag var på LW i Uppsala så det var nog inte så konstigt att du inte såg mig. Kul att du är här på min blogg!

2007-11-20 @ 18:32:17
Postat av: Jonas

Ahh, trodde det stod "igårkväll", det var en dan innan jag gick..
Lite sen med att svara här, men men ;)
Haha, tjaa ä roligt att kolla runt lite bland bloggarna ibland :)

2007-12-02 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0